Τετάρτη 16 Μαΐου 2012


Οι τελευταίες στιγμές στην Όλυνθο

   Πέρασαν αρκετοί μήνες και το ταξίδι μου έχει τελειώσει. Επιστρέφω πίσω στο χωριό μου την Πεδινή. Χαίρομαι που θα γυρίσω πίσω στο σπίτι μου μετά από τόσο καιρό, αλλά η αλήθεια είναι ότι στενοχωριέμαι που θα αφήσω τους φίλους μου στην Όλυνθο.
     Στο χωριό που ήρθα γνώρισα 10 υπέροχα παιδιά τα οποία με φιλοξένησαν, μου γνώρισαν τους γονείς τους, τους φίλους τους και με έβαλαν στα παιχνίδια τους. Με ταξίδεψαν πολλά χρόνια πίσω καθώς με ξενάγησαν στην Αρχαία Όλυνθο, στο σπήλαιο των Πετραλώνων, στην όμορφη Θεσσαλονίκη, όπως και στη μαγευτική Κωνσταντινούπολη.
    Μαζί μου φεύγοντας λοιπόν, θα πάρω την αγάπη των παιδιών και τις εικόνες όλων αυτών που επισκέφτηκα μαζί τους. Τα παιδιά με παίρνουν αγκαλιά και λυπημένα με  αποχαιρετούν. θα τους θυμάμαι για πάντα και φεύγοντας δώσαμε    μια υπόσχεση να ξανασυναντηθούμε. Με ανάμεικτα συναισθήματα, είμαι έτοιμη για το ταξίδι της επιστροφής.

   Φιλάκια σε όλους!!! 
  
   Γεια σας φίλοι μου…

   Πεδινή!!!