Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012


Ρονάλντο  ο  καλύτερός  μου  φίλος


   Σήμερα πήγα στο φίλο μου τον Ρονάλντο. Μόλις  πήγαμε στο σπίτι του η μαμά του χάρηκε πολύ που μας είδε. Πριν φάμε  πλύναμε τα χέρια μας. Ύστερα  ήθελα ο Ρονάλντο να μου μάθει να παίζω play station. Πρώτα  έπαιξε μόνος του και μετά μου έμαθε να παίζω. Προτιμώ να παίζω με τις κούκλες, σκέφτηκα. Ο Ρονάλντο  ξέρει να παίζει πολύ καλά και εγώ  χαιρόμουν όταν έβαζε  γκολ. Μετά από λίγο   βαρεθήκαμε  και  πήγαμε  για  ύπνο.
   Πέρασαν 2-3 ώρες και ξυπνήσαμε, πλυθήκαμε, όμως ο Ρονάλντο ξέχασε ότι είχε προπόνηση στις 4. Γρήγορα γρήγορα ντυθήκαμε, αλλά κάτι έλειπε, εγώ δεν είχα παπούτσια, ο Ρονάλντο μου έδωσε το δικά του, αλλά μου ήταν πολύ μεγάλα, γι’ αυτό πήγα χωρίς παπούτσια.
   Φτάσαμε στο γήπεδο, εκεί ήταν και άλλα παιδιά. Τρέξαμε γρήγορα για να πάρουμε και εμείς μπάλες. Η μπάλα όμως ήταν στο ύψος μου και δεν μπορούσα να τη χτυπήσω και το έκανε ο Ρονάλντο για μένα. Λίγο αργότερα ήρθε και ο κύριος Άρης ο προπονητής και με ρώτησε πως με λένε. Εγώ δεν πρόλαβα να απαντήσω και ο Ρονάλντο είπε ότι με λένε Πεδινή. Μετά ο Ρονάλντο ρώτησε τον κύριο Άρη αν μπορώ να κάνω κι εγώ προπόνηση αλλά είπε ότι δεν γίνεται. Πήγα στις κερκίδες και φώναζα <<Ρονάλντο>>, <<Ρονάλντο>>…
   Όταν τελείωσε η προπόνηση πήγαμε σπίτι, φάγαμε και πήγαμε για ύπνο. Ξυπνήσαμε το πρωί, πλυθήκαμε και είχε  φτάσει η ώρα για να πάμε στο σχολείο. Τα πέρασα πολύ καλά στο σπίτι του Ρονάλντο.

                                                                                      Με  αγάπη  Πεδινή