Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012


Η πρώτη γνωριμία

    Σήμερα ήταν μια ξεχωριστή μέρα. Έφτασα επιτέλους στον προορισμό μου! Στις 9:15 η πόρτα της Ε΄ τάξης της Ολύνθου χτύπησε και εγώ μέσα  στο μεγάλο κουτί, έφτασα στα χέρια των καινούργιων μου φίλων.
 Όταν το άνοιξαν, με βρήκαν βουτηγμένη   στα γλυκά και στα ζαχαρωτά που με τόση  αγάπη είχαν ετοιμάσει οι  συμμαθητές   μου.

   Αρχίσαμε μαζί με τα παιδιά να γευόμαστε  τα καλούδια που με συνόδευαν  όπως  ζαχαρωτά , γλυκά και μαρμελάδες το ένα καλύτερο από το άλλο. Αν και ήμουν  κουρασμένη κατάφεραν οι μαθητές της Ολύνθου, να με τονώσουν και άρχισε ένα μεγάλο γλέντι. Μόλις τελείωσε το γλέντι αποκοιμήθηκα και τα παιδιά συνέχισαν το μάθημα .
Ο δάσκαλος τους υποσχέθηκε ότι αύριο θα φάνε πρωινό μαζί μου. Περιμένω με λαχταρά την ώρα που θα  είμαι ξανά παρέα με τα υπέροχα αυτά ζουζούνια. 
Τώρα πρέπει να ξεκουραστώ, τα λέμε αύριο στο πρωινό γεύμα .
Από σήμερα λοιπόν θα ξεκινήσω τις διακοπές μου στην  Όλυνθο.


Ο πρώτος που θα με φιλοξενήσει θα είναι ο Μαργαρίτης.