Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012


  Η διαμονή μου στην Άννα!!!

       Η διαμονή μου στην Άννα ήταν πολύ ωραία και ευχάριστη. Την πρώτη μέρα η Άννα με γνώρισε στα αδέλφια της και στους γονείς της, και κατάλαβα  ότι ο μικρός της αδελφός με συμπάθησε πάρα πολύ  γιατί με είχε συνέχεια  αγκαλιά.
       Την δεύτερη μέρα η  οικογένεια της Άννας  κι εγώ πήγαμε στο Λούνα Παρκ και ανεβήκαμε σε πολλά και διάφορα παιχνίδια εδώ κατάλαβα την πολύ ωραία  φιλοξενία που μου παρείχε η οικογένεια της Άννας. Την επόμενη  ημέρα πήγαμε σε ένα πολύ γνωστό σπήλαιο στο σπήλαιο των Πετραλώνων οπού εκεί περάσαμε καταπληκτικά και είδαμε πράγματα που σε ταξιδεύουν και σε πηγαίνουν  πολύ πίσω  στον  χρόνο.
       Όταν βράδιασε  είχαμε φτάσει στο σπίτι  πλυθήκαμε και πήγαμε στο  κρεβάτι μα εγώ  δεν κοιμήθηκα γιατί υπήρχε κάτι που με στεναχωρούσε. Ήταν  που αύριο η Άννα θα με αποχωριζόταν.  Σκεφτόμουνα  σχεδόν όλο το βράδυ ώσπου με πήρε ο ύπνος.   Όταν  σηκώθηκα η Άννα ήταν ντυμένη καρναβάλι και μου είπε " Άντε Πεδινή σήκω θα αργήσουμε, μα καλά το ξέχασες σήμερα έχουμε Halloween!!! ".