Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012


Στο σπίτι της Πανταζίνας

    Σήμερα πήγα στο σπίτι της Πανταζίνας και τα πέρασα πολύ ωραία. Πήγαμε μαζί στο μπαλέτο, μου γνώρισε τις φίλες της και κάναμε μαζί τα αγγλικά της.
    Αφού φτάσαμε στο σπίτι φάγαμε, ήπιαμε και μετά σαν καλά παιδάκια κοιμηθήκαμε. Μετά η Πανταζίνα διάβασε για να είναι καλή μαθήτρια,  εγώ πήγα και κάθισα στην αδερφή της που ανυπομονούσε   να με γνωρίσει.  Κατά το βραδάκι πήγα για ύπνο γιατί κουράστηκα. Η Πανταζίνα δεν άργησε να έρθει.
    Την επόμενη μέρα η Πανταζίνα πήγε σχολείο ενώ εγώ δεν άργησα να ξυπνήσω, να πάω στη μαμά της και να τη ζαλίσω. Μόλις γύρισε η Πανταζίνα παίξαμε , διαβάσαμε και μαλώσαμε. Εγώ πάντως δεν έφταιγα, αυτή δεν με άφηνε να παίξω με τον υπολογιστή. Τέλος πάντων μετά, μόλις τελείωσε τα μαθήματα της έπαιξα και διασκέδασα.
    Αργότερα πήγαμε στην Άφυτο για να δούμε τη γιαγιά της Πανταζίνας. Ο παππούς της με συμπάθησε πολύ και μου είπε να πάμε να δούμε τα κουνελάκια.Εγώ δέχτηκα και ξεκινήσαμε.
Παίξαμε μαζί τους,  με συμπάθησαν και τα συμπάθησα. Κατά το βραδάκι φύγαμε.
   Την επόμενη μέρα πήγαμε στο Λούνα Παρκ και τα περάσαμε τέλεια. Παίξαμε, διασκεδάσαμε και φάγαμε. Αλλά η αδελφή της Πανταζίνας ήθελε να πάμε σινεμά. Πήγαμε σινεμά και είδαμε Το Γάτο Σπιρουνάτο. Τα περάσαμε πολύ ωραία! 
   Δυστυχώς ξημέρωσε η μέρα που θα έπρεπε να φύγω, αλλά δεν πειράζει τουλάχιστον τα πέρασα καλά.
    Γεια για την ώρα!!!